I need you to understand

Ikväll är det halloweenfest i stan som står på schemat. Men vi får se hur det blir, om jag ställer upp för min andra halva eller om hon ställer upp för mig. Eftersom att hon inte är så peppad på att fara till stan ikväll, men det är jag. MEEEEEEN.. vi ser väl. Och nu tänker ni säkert att det är Jenny som bloggar, men ack det är ägaren till bloggen Elin Andersson i hög person. Jo precis, det är jag! Hör och häpna. Sitter på skolan och borde plugga på arbetsmiljö och säkerhet. Eftersom att jag har prov i det snart. Närmare bestämt några timmar.  På TYP 34sidor. Gash! Önska mig lycka till!
Är för övrigt inte på topp humör idag! Därför känns det lite surt att fara till stan ikväll och umgås med allt trevligt folk som ska trängas i Emilias trea. jävla SKÄGG!!
Jag borde vanligtvis peppa fest. Men inte nu. Något är fel. Något jag peppar däremot är sängen! hihi mys!
Men nu ska jag gå och kasta mig i en soffa och sovaaa tills klockan blir kvart i tio då jag börjar med medecinsk grundkurs.


Sliten krigare på ingång till SOFFORNA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback