I can't help falling in love with you

Halllå där kött och blåbär!
Idag, Söndag, Idag står det PLUGG på scheemat. Missade två prov förra veckan, matte och vård. Gaah.. jag blir galen! Så ikväll ska jag verkligen plugga. Slå av datorn. Och plugga. Fast det kan bi lite svårt eftersom att jag måste skicka in en svenskaläxa och jag har mina anteckningar på datorn, men logga ut från msn, facebook, spotify, haha vafan allt! Och bara plugga.
Igår blev en ganska trött galen natt! Jag var med Mathilda, Jenny, Jonathan och Marcus. Sen kom Simon och Sjobba så då för vi på en biltur till kanotudden för att grilla. Vilket vi gjorde. Trevligt som få.
Sedan blev det att åka bil till hamn för att.. hm.. det har jag inte kommit på än. Haha lagligt försökte jag intala mig flera gånger. MY ASS! hur olagligt som helst! och det ska vi inte ens gå in på. Sedan för vi iallafall till ursviken igen där vi låg och pratade. Och gjorde affro på jonte! haha fan vad tufft det blev! han blev då två decimeter längre!

Och som sagt sedan blir det plugg! trodde jag! men vi skulle tydligen till morfar efter middagen och fira han. men.. SEN blir det plugg,plugg och ännu mera plugg! Och imorgon blir det skola. Det känns fruktansvärt otroligt jobbigt. Usch och fy. Men bara att bita ihop. Snart är det väl november lov som vi så fint kallar det. wihoo. Can't wait, typ tusen år kvar!

Nu skall jag göra mig klar för att sedan äta middag, och sedan fara till boviken.

-Det ser liksom rått ut när han grillar den där!
-Rått?!
-Ja, rått!!
-Ikväll ska vi äta rått kött, ta fram grillen!

It takes two times longer to make a prince



  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback