H&M

Har nu beställt lite småskit från H&M .. wihoo! Ett par skor, en skjorta, och ett par leggins. hoppas jag får det till veckan, skulle vara kanoners! Sminket som jag beställde skulle gärna också få komma, skulle sitta som en snöboll i skrevet, som grädde på moset, ett plus i kanten. Ni fattar! Har även köpt mig en ny jacka från H&M, en höst till tidigt in på vinternjacka kan man säga. hihi ful som stryk tycker jag! Men skön! Det är då en kortare modell skinnjacka som är ''typ'' vadderad, eller vad man säger. Riktigt tuff. men, man känner sog som en muskelknutte eller nått i den. Wanna be mc-knutte!

Aja, igår var jag ute med jenny, jone, marcus, simon, och.. någon till som jag har glömt namnet på. Men iallafall så var vi hos marcus först, lyssnade på musik, Okej, ska inte säga lyssnade, för att vi dunkade musik.  pratade. Sen gick vi ut till kurjan för att grilla. Vilket vi gjorde, andra hade bers, andra cigg, andra ostbågar och marshmallows, medas andra gnagade på en plastkattsvans(A) 
Mycket trevligt. 
Och idag ska jag bara ligga i sängen heeela dagen, inte tänka på vad jag ska göra, eller någonting, ligga och se film tills typ klockan fyra då ska jag gå upp och duscha, sedan blir det middag och sedan blir det att se film hos jonathan! Skriver mer sen! puss! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback