bajsbajsbajskorv!

Har just fått klart för mig att jag är en vandrande bajskorv av min sjuka far.
Att jag var ett bajsexpriment som fick människogener i mig. haha. kul! bara för att jag frågade om han hade tv när han var liten.
Men.. ska nog snart till jenny! Fast något säger mig att jag borde plugga! Men, vafan, skitire! Matteprov imorgon, har glömt allt som vi har jobbat med, får kolla igenom det ikväll.
slutar trots allt tjugo i elva imorgon och då blir det en SPA introduktion och sedan lunch sedan hemgång.

det bara jag som har fått julkänsla?! jag vill liksom fixa och trixa med julen redan. ta fram alla julgrejer, julstäda, slå in julklappar. Och förresten Är .. är det bara jag som redan har köpt första julklappen?:D hihi

Klicka här! Och lyssna på låten Sagoland med Medina!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback