Lets get married?!

Ja, alltså idag är det söndag 2010-10-10 en perfekt dag för att gifta sig! Jag hade garanterat gift mig på en sådan dag? Någon som vill gifta sig?!:D
okej, näe, men undra hur många som tänker så? Om jag var äldre och visare skulle jag garanterat gifta mig 11-11-11, hur tufft skulle inte det vara? Undra hur många som kommer göra det? Sista chansen för något sånt är ju 12-12-12, vilket kan bli lite onödigt för dom som gifter sig att dom ska dö snart! 
Ta allt med en nypa salt! okej?!  

Igår var jag hos jonathan och såg film med jenny, mathilda och marcus. Vi såg frequency (?) ganska skum film, men rekomenderas var bra. Och sen så såg vi the last song som inte riktigt uppskattades av killarna. Jag satt och storgrät. haha usch! se aldrig den filmen!

Idag måste jag plugga, har svenska prov imorgon. Känns inte riktigt bra. Jag kommer avlida på plats. Men jag ska nog till ursviken! Och nu så att alla vet! har jag slutat röka!!

Nu ska jag städa ihop i mitt rum, klä mig, sätta på mig ett ansikte, Äta middag och sedan fara till jenny.
Det känns som att min helg har varit underbar påtal om allt och ingenting!♥


Ja eller så är 10-10-10 en bra dag att förlova sig på! ;)

2010-10-10 // 19:39:01
» EMMMA

men hallå vackraste kusin, vad har hänt me uppdateringen?;) <3

2010-10-21 // 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback