Who need a heart when a heart can be broken

Endel spenderar sitt novemberlov i thailand, endel i stockholm, endel i spanien, endel i turkiet och endel i ursviken!
Och jag är en av dom som spederar novemberlovet i ursviken med min systeryster jennypenny!
Det blev tyvär inte stan ikväll heller, lite synd! Men har massa dagar framför mig som förmodligen kommer spenderas i staden! 
Men nu måste jag packa en väska, Och sedan kamma mitt nytvättade hår. Kör på inge smink idag.. heller! Tjohej! Inga bilder får det bli!  I går hade jag inge smink heller! så jag gick och tjatade på marcus hela tiden. - Asså jag ser ut som en tap! jag upprepar tap! jag har inge smink på mig! jag ser inte mänsklig ut! haha, tillslut kom han med en stor palett smink tillhörandes hans syster och frågade om jag ville sminka mig, det slutade med att jag kletade en massa smink i jonathans ansikte. HAHA.

Men iallafall nu ska jag packa lite småskit och sedan bege mig till jenny, där vi förmodligen kommer vandra till konsum för att köpa lite smått & gott! YES! ni hörde rätt! vandra! då kan man ju lätt förtjäna en fet chokladkaka om man går från jenny vill konsum och kanske en cigg. enbart kanske!

SMSA gott folk om det är något för internett funkar inte i jennys/mitt/vårat rum! hihi så inte så många blogguppdates kommer det att bli.

kyssar och kramar lovers!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback