i Know i'm not perfect, But at the end of the day, Who is?

Sitter just nu nyduschad och kall och bara önskar att jag kunde gå i ide i 2 veckor och slippa praktiken på medecin, jag känner mig sjuk och röksugen! hur fan ska jag kunna vara på lasarettet om jag har världens humörsvängnigar, åh!! och jag känner bara.. USCH!Meen what to do, what to do?!

Idag har jag bara lökat framför tvn och sett på jackass och bams film när dom är på jakt efter jultomten i finland. Helvete så satans energi dom där jävlarna har. Och nu ska jag sluta svära. Det låter så ouppfostrande sa min mor idag.  

Jag får berätta historien om en lördagskväll med Jenny, Mathilda, Marcus, Jonathan, Simon och jag med en massa skräckfilmer och skit. Någon annan gång, för nu ska jag krypa till kojs och sedan få sova tills mitt alarm väcker mig klockan 09.58, snooza, snooza, snooza, snooza. Då,efter 40 år. ska jag förmodligen kräla mig upp ur sängen, vandra till toaletten som en zoombie leta mitt ansiktsvatten dränka mig själv i det och sedan piggna till. Sedan klä mig, och förmodligen hinna med bussen som går 11.40, Och sedan gå till lassa med moa och lovisa. För första praktikdagen! Uek..

Ni ser väl om jag överlever! buhu
Nä, natti♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback