You are the most beautiful thing these eyes have seen

Ja, hur ska jag beskriva kvällen?! Snöig, kall, blöt, guitar hero, xbox, skolkatalog, kramar, cider, cyckel, reflex rör, snöiga solglasögon, och en neger!
Så kan jag beskriva min fredagskväll kort och enkel, men så att ni ska förstå lite av den så kan jag väl säga så här att, vi träffades utanför alba, köpte lite smått och gott där inne och fick en liten ''kärleksförklaring'' av katrin inne på alba om vad ska jag inte ens ta upp! HAHA hur kul som helst iallafall!
Vi hade snöbollskrig till och från alba, fick både en och annan snöboll i huvudet!
Sedan hos jone så spelade vi lite guitar hero, och bilspel. haha hittar ni någon som är sämre än mig på guitar hero så lyckas ni bra! jag fick inte ens spela mer för att jag var så kass!buhu
Sen mobbade vi folk i skolkatalogen 2010. HAHA visst är det inte bara jag som mobbar folk i skolkatalogen? men undra egentligen hur många som mobbar mig i den?! hihi
Sen så gick vi en vända runt kallis, med ännu en fight med snö och pinnar. Även blöta cancerpinnar. 
Hade mycket trevligt ikväll må jag säga iallafall. -tack åter igen för en lyckad kväll mina skönheter!♥ 

Nu ska jag lägga mig och se på en film, tror minsann att det blir taking chances, sen sova!
Med dom här goo bilderna säger jag godnatt damer och herrar, pojkar och flickor!


» Jenny

Tack själv gummsan! :)

2010-11-06 // 01:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback