Come tomorrow tomorrow I'll be gone

Sitter här i min lilla bubbla och funderar, funderar och funderar!
Allt från vad morgondagen har att bjuda på till om man kan bli kär i ett utseende, till om vad fan jag ska ringa och säga till min praktikhandledare!
Påminnelse till mig själv också! RING TILL MIN HANDLEDARE IMORGON!!!!!
Och så kikade jag runt och fumlade på facebook och hittade världens, absolut VÄRLDENS sötaste kille! kan man bli kär i ett utseende? men det är helt sjukt hur jävla söt han var! hans ungar kommer nog bli söta tror jag! hihi
Jamen iallafall! ikväll har jag varit med jenny, mathilda, jonathan och marcus. Vi var ute en sväng, degade hos marcus, och sen var vi ute en till sväng.
Idag sover jag hemma påtal om allt och ingenting!
Har varit riktigt kul hos jenny, tacktack och åter tack för en massa fina timmar med dig vännen!♥
Har även pratat med henne ett tag i telefonen nu, och nu ska jag nog sova! är trött som ett helt höghus som fått sömntabletter! Krypa till kojs, Skalla kudden, få besök av John blund, gå i ide, drömma mig bort till drömmarnas land, ja osv! tssst!

Och nu ni alla som inte visste det så för fyra minuter sen så var det på fejjan, PUFFA ALLA SOM DU VILL LIGGA MED DAGEN! man skulle då alltså puffa alla som man ville ligga med! Så om ni inte deltog i den och puffade alla som ni ville ligga med så missade ni kanske chansen till att berätta vad vi verkligen vill! Så synd för er!

Imorgon ska jag nog till stan på dagen och på kvällen vara med en drös toppenmänniskor!
Och med dom här superduper underbart seriösa bilderna säger jag godnatt och hörs sen!♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback