It's all that I can say

Nu har jag vaknat, städat undan lite kläder, följt jenny till bussen. Rökt min sista cigarett.
Och nu ska jag ladda hem lite filmer inför kvällen, sedan klä mig, och kanske baka en liten kladdkaka. Fast först ska jag städa mitt rum, från topp till tå. Städa garderoben, sminket, smycken, ja allt!
 Wish me luck!
Men fredagskvällen spenderades med Jenny, Marcus, Simon och Jonathan. Först var vi ute med bilen och sladda lite granna, sedan hos marcus med lite musik, mys och dricka. Sedan gick vi över till simon och fortsatte kvällen där med hicka, dricka och en liten flicka!(Okej, jag ville bara rimma) (Men vafan, det rimmade ju också) Men iallafall så skrattade jag så att magen fick stryk, skrattade i 30 minuter , minst, konstant! Jobbigt var det! Men kan inte säga att jag hade tråkigt igår heller.
Näe, nu ska jag ta tag i mitt liv!



» Hanna

sv: vsg, tack så mkt(a'

2010-11-13 // 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback