trafikolycka i boviken


Min kuse har varit med om en trafikolycka i hans vackra epa, han klarade sig bra. Han hade dock haft änglavakt. Men det kommer bli bra!

Alltså det är sådär jag vill jobba, jag vill kunna säga att -du kommer bli helt frisk igen, -du har haft änglavakt. MEN jag vill inte säga -tyvär du kommer inte överleva. Eller -du har bara några månader kvar. - Bered er på det värsta. Men det är ju det som är kruxet, som läkare och vårdtagare är det ju så. Men det är ju också lite som man bäddar får man ligga. Jag vill bli någonting av det jag jobbar med och få lära mig inte bara slösa bort tre år med onödig utbildning och kurser.

Och på tal om min kusin så ska jag ringa min andra kusin den jäntan är ju fullbokad tre år framåt och då hinner jag ju aldrig träffa den tösen! EMMA om du ser detta HÖR AV DIG, det är snart jul, vilket betyder handla julklappar som alltid vännen!!♥♥♥

Nu ska jag gå och kasta mig framför tvn för ett avsnitt av dh, sen cougar town!


» Emma

Jag vill umgås!!! Jesper mår bra (enligt han) han hälsar;) och du jag är ledig på fredag! Stan? Eller har prao men slutar tre, eeller ska vi julhandla närmare jul och bara umgås snarast?:D<3

2010-11-09 // 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback