One day your life will flash before your eyes... make sure it's worth watching

Ligger i min säng och kan inte sova, borde sova, men kan inte sova!
Mitt huvud värker fortfarande efter två ibumetin, och saknar mina babes gör jag också. Dom får jag inte träffa fören på lördag! Oh herre min jesus, det är ju ett år bort! Imorgon ska jag ligga inne och isolera mig själv. Torsdag jobbar jag troligtvis till åtta. Och fredag slutar jag tre och ska förmodligen vara i stan resten av kvällen hos min lilla EMMA! Och på lördag får jag äntligen vara med mina puddingar!
 
Och nästa vecka blir det riktigt jävlart stenhårt med att sluta röka, äta nyttigare, äta mindre onyttigare.
Jag behöver fan ta hand om mig själv som så jävla mycket skit jag har i mina gener, så som skelleftesjukan, cancer, diabeter, dåliga leder, ett jävla brytfel, psoriasis och en massa annan skit, så skulle mitt hjärta må bra av en lite hälsosammare vardag! Hjälp mig!
Ta vara på livet för fan!
Älska som om du skulle dö idag, Man vet aldrig hur morgondagen ser ut!

Nu ska jag lägga mig och lyssna på musik och sova, au revior!♥



» Jenny

Jag stöttar dej genom allt gumman! <3

Jag slutar röka med dej, jag äter nyttigare, mindre onyttigheter, jag gör allt för dej!! <3

2010-11-10 // 13:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback