it's four o'clock in the morning... you light up... you light up another cigarette

Efter knappt en och en halv timmes sömn inatt så är jag inte så förfärligt trött .. so far!
Men det kommer väl snart i guess!
Samma stil imorgon igen, uppe före tuppen och bussen 05.50 in till stan!
Någonting slog mig förresten när jag gick till bussen imorse.
När jag blir gammal, då ska jag bli en morgon människa, som går ut och går varje morgon! Brygger kaffe med kanel och vanilj! Sätter mig och stickar och bara myser! Gud så skönt med en promenad när man knappt har vaknat. När morgonljuset är på väg upp, inte många själar syns till. Och en julstämmning som det bara sjunger om!


Erkänn att jag är det snyggaste nurse you have ever seen?! Ta det där med en nypa salt!


klart du är:P

2010-11-11 // 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback