I forgave you for what you did, but I still die a little inside everytime I think

Har nyss sett the timetravelers wife, mycket bra film! Rekomenderas
Snoret rinner och kände att det blev inte bättre av att jag gick ut i två timmar med marcus och jonathan i den bitande kalla kylan. Mitt huvud sprängs snart, och jag vill på praoen imorgon! första kvällsskiftet, eller kväll och kväll, till 20.00 iallafall,  och det känns faktist som att dom här två veckorna kommer gå bra! Jag hoppas iallafall. Man känner sig lite som i Greys Anatomi, man går och strotserar som om man vore någonting mellan alla sjukhus dörrar, allt man saknar är all den jävla draman som händer, det kommer in någon med en pistol eller att någon fastnar i hissen och tvingas operera på plats, eller ett kärlekspar som inte vågar erkänna att dom ligger med varandra, men jag och lovisa får luska lite grann, snart kanske det kommer fram både ett och annat.  haha och man känner sig så himla stilig i kläderna man får ha på sig. Alltså ni anar inte.

Näe, nu ska jag ta en alvedon och en kopp varmt vatten med citron och honung, nu gittar jag, hooj♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback