Elin Brittan Andersson

Nu ligger jag säkert och sover så gott så gott! Detta kommer publiceras klockan 03.00. Eller ja, nu blir det väl! 
Men 03.00 passade bra eftersom att man kallar det för spöktimmen, och senare idag ska vi ha skräckfilms maraton i Ursviken. 

Men eftersom jag har lite att göra och jag kom på en skitrolig grej som hände för ett tag sen!
Jenny låg på min säng och filosiferade medans vi dunkade musik(ur mina kassaste av kassa datahögtalare) och jag stod och sjöng och dansade medans jag sminkade mig. vilket inte var en så bra idé. Jag tryckte in kajalpennan i ögat och svor så uti helvete.
Jag: Helvetes jävla sönderknullade satan, FAAAN!
jag sätter mitt högra öga på att jag fick något i mitt vänstra!

Jenny: ?? HAAHAHAHAHHAAH

Och vill ni veta en grej, i julklapp ska jag få en glittrig bajskorv!
Och ja, tydligen mig själv också för när jag publicerade detta så gjorde jag om det, och då skulle jag få Brtiney Spears, men då är frågan, hur kan man få något som man redan är? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback