Cougar town

Sitter och ser på cougar town, eller just just nu är det reklam, Och sedan när det slutar ska jag gå och duscha sedan sova. Och imorgon vakna pigg som en mört halv fem och sedan fara på praoen och jobba häcken av mig. Låter som en bra idé va? Sen i övermorgon, på torsdag då, jobbar jag 14.00 till 20.00 och då ska jag passa på att fara på skolan före lunch och typ.. haha.. hälsa på alla! Jag saknar typ everybody! Så det ska bli lite kul, plus att jag har inte varit på skolan på tre veckor och det känns för taskigt faktist. Men jag är ju lite konstig som sagt.

Nu i cougar town så spelar courtney cox och jennifer aniston mot varandra btw. Dom spelar ju kanoners mot varandra. Och så är dom ju bästa vänner i verkligenheten också. Det känns.. konstigt. Eller så är det bara jag som är konstig. Ja, man vet ju aldrig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback