Call me a sinner, call me a saint. Tell me it's over I'll still love you the same. Tell me it's over I don't wan't you to hurt.

It's all that I can say. So, I'll be on my way.
I'll always keep you inside, you healed my heart and my life...
And you know I try.

Har just bakat kärleksmums, (snoddas, kokosrutor,) haha vafan se det som du vill.
Och om några röda är det middag, can't wait, för att jag är hungrig som tusaaan.

Idag, söndag, tragisk dag, för när det är söndag så betyder det att det är måndag nästa dag! Och måndagar betyder skola, vilket betyder plåga för dom flesta, men nu längtar jag faktist till skolan lite, träffa alla, men nu har jag 2 veckors praktik på Skellefteå Lasarettet på Medecin avd. 3. ¨Så om yttligare två veckor får jag träffa alla på skolan och jag längtar faktist lite, det gör jag. träffa hela opgänget hihi ♥

Jag berättar senare om gårdagens handling!
Nu ska jag gå och mina urgamla glajjor gå och äta.
kyss och kram och klapp i stjärten!



» BECKA

Finast!

2010-11-07 // 18:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback