You really make me smile

Håller just nu på att baka kakor, chocolat chip cookies, eller med andra ord subway kakor.
Kom hem vid kanske kvart i ett efter att ha varit ute med josefine i typ två timmar kan inte påstå att vi gjorde mycket med trevligt var det iallafall, vi pratade väl mest. Sen fick jag skjuts hem av conny.
Så nu måste jag baka för imorgon är det ju så att jag blir ett år äldre, och jag har typ inte bakat någonting. Efter det blir det att duscha sen middag.  
Sen efter middagen vete fan vad det blir att göra, får se vars vindarna blåser.
Men nu skall jag ta ut kakorna från ugnen!


» Lina

Sv: Haha okej! Du passar jätte bra i typ lite ljusare brunfärg tycker jag och det är ju också lite sommrigt! :)

2010-05-22 // 13:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback