Where trouble melts like lemon drops High above the chimney tops, thats where you'll find me


kusinvitamin♥

sitter här just nu och färgar håret.. naat!
Ingen hårfärg blev det idag, jag kunde inte bestämma mig vilken färg och jag har så tjockt hår så det behövs mer än en hårfärgförpackning.
Menmen, jag får helt enkelt ta och bestämma mig sikken färg jag vill ha, sen blir det bara att färga på.
Jenny, mathilda och jag for till solbacken som sagt, men det var ytterst trevligt iallfall.
På vägen hem träffade vi lite folk så vi stannade och pratade lite och sen bar det även av till parken för att röka och så träffade vi my och linnea och pratade ett litet tag. Mysigt. Älskar vädret, dock så faller det små regndroppar utanför fönstret just nu, men inte så konstigt när det är så fruktansvärt kvavt i luften. Men jag hoppas att det inte regnar imorgon, jag hoppas att det är kanon väder för imorgon ska vi fara till kallholmsberget för att bada och sola med hela nian. Mycket mysigt det med.
Och senare på kvällen blir det att vara ute heeela tiden. Vi hade en tanke att sova på fotbollsplan och vakna av att få en fotboll i huvudet. det har alltid varit min dröm! näe, men kommer förmodligen vara vaken hela natten, och så kommer det bli svängar runt i hamn för att träffa en massa folk uppe på kallholmen, och bara mys hela kvällen!
Gash! Men jag har lovat mig själv och jenny att inte röka mycket.
så så får det vara!
Nu ska jag lägga mig och se cougar town som jag spelade in i tisdags och smsa vidare.
kyssar♥



» Lina

Vilken färg ska du färga ditt hår? :)

2010-05-22 // 01:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback