When love takes over!


Dagens!
dagens outfit består av svarta leggins från gina tricot, svart linne från gina tricot, rosa topp från H&M.
Och örhängen från glitter såklart!

Idag mår jag inte bra, inte bra elin!
men jag ska lägga mig i min säng och njuta av solen som kikar fram bakom persiennerna.
Jag blev sugen på att se titanic, var så länge sen!
DEN ÄR SÅ BRA!
men jag typ kväll, gråter hela filmen! mjao. hårding!
ska nog se den ikväll eller blir väll att börja se den snart då för det är ju cirka 3 timmar så då är det väll klar ikväll, jag vet fortfarande inte om jag ska fara på skolan imorgon, om jag orkar..

Provade sota ögonen igår men bara ett och på det andra målade jag med rosa och lila.
tänkte lägga ut en bild, men ack, det sket sig!
 Näe, mot sängen!
kyssar♥



Älskar titanic, den är tidlös :)



sv: TACK snälla :D

Brukar du pyssla?

2010-05-03 // 20:40:31
» Karin

SV: Allt är hyfsat bra med mig :) efter omständigheterna så!



Hahah, ja det är knäppt!

inte jag heller faktiskt... men så är det tydligen!

2010-05-03 // 21:09:47

sv: vad skönt :) jo men det rullar på här också. vad hittar du på ikv då? :)

2010-05-03 // 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback