Take me away to better days, Take me away A higher place

Finner egentligen inga ord förutom ... HELG! :D
hah nä, men jag har varit hemma torsdag och fredag för jag har typ magsår eller korsade tarmar.. något sånt var det iallafall, så jag har legat i fosterställning i typ 2 dagar. Så jag har varit hemma, men en fredag är typ lika med att ta livet av sig så ikväll ska jag nog vara med jenny och mathilda och bara ta det lungt kan jag tro.
i onsdags så våfflade jenny mitt hår med .. håll i hatten.. en volym master. haha jag hade typ afro, mitt hår rymdes typ inte i moppehjälmen.
hah det såg typ ut som den här brudens hår..
Jag typ grät..
det var så ..fluffigt. haha

Alla har säkert hört talas om Parry Gripp, gör massa fula låtar men jag blir direkt på bra humör när jag hör dom här låtarna! Eller jag bara skrattar!
dom är så grymt fula! HAHA

Stinky, I love you

Bootycall


Ska göra en fiskbensfläta, fast den kommer säkert bli sne så kanske ska fråga mor min om hon kan göra en på mig, Annars får det bli en sne idag.



sv :) helt okej ikväll



Kika gärna de handgjorda smyckena på min blogg:)

2010-05-07 // 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback