For good times and bad times, I'll be on your side forever more, That's what friends are for


Jasi, så har man fått sommajobb, faktist lättad! fast jag fick på rönnskärs tennisbana på örjansberget! haha inte en blekaste aning om vars det ens är. Men får ju säkert över 4000kr så det låter ju bra va! det duger iallafall för mig, eller rättaresagt så är det 37kr i timmen tror jag och jag har sista perioden så det blir från den 2 augusti till den 22 augusti. Och så får man eventuellt semesterersättning. men jag tror det blev uppe vid 4000kr och mer.

Jag ska sätta mig och söka några klänningar eller något som jag kan ha på skolavslutingen och/eller avslutningsmiddagen. Och så behöver jag skor och en bikini och allt möjligt. Skulle egentligen vara med my ikväll men det blir nog inte av.

Och på tal om ingenting så..
Hatar jag dåliga vanor, eller vanor och vanor. Endel hatar när man drar naglarna över svarta tavlan, endel hatar när man knäcker typ fingrarna, men något jag hatar eller får rysningar från topp till tå av är TANDBORSTARLJUDET, alltså när någon borstar tänderna, det ryser i hela ryggraden och i filmer när någon borstar tänderna, usch det är lika hemskt. När jag borstar mina egna tänder är det inget problem men andra.. euw!!



» Filip

vad blir det för linje för dig nu när du går ut 9an då ? ;)

2010-05-25 // 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback