under my umberella

Hallå där i lingon skogen!
Det är varmt som tusan i skellefteå,

Se och häpna!
Inne var dock på altan där det är glasdörrar och fönster.
Men endå!

Haha nu ska jag kasta i mig någon mat sen ska jag duscha sen ska jag fara till jenny, sen ska vi bege oss till solbacken för att shoppa loss,
HAHA näe, vi skall inhandla hårfärg och lite småskit.
Anyway, tänkte lägga ut lite bilder från igår,
Luta dig tillbaka och njut av dom fruktansvärt seriöst fina bilderna!

Haha sött!!

Söta töser där!

Gjorde i ordning oss!

Söt brud!

Sanna har abs of stone!
Haha ja, så såg sanna ut och så såg jag ut! HAAh
vrickad dag med andra ord!

Nu skall jag duscha! kyss



» Sanna

HAHAHA oj vad lycklig jag var ;)

2010-05-24 // 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback