To make each day count

Spänn fast säkerhetsbältet nu och håll i hatten, jag sitter och gör so;n,(eller bokstavligt talat så ligger jag) typ ens första gången jag håller på med läxan, eller det är ett pm jag har borta typ alla mina papper, eller borta och borta dom är i skåpet på skolan, och pmet ska in imorgon. 
Seconhand Serenade spelar nu på spotify, faktist rimliga låtar. helt okej. 
Nä, nu måste jag göra klart son, det ska vara minst 5 sidor och max 36 sidor. Helt jävla galet. 
Och som sagt ska det in imorgon och jag har inte gjort ett piss. 
Hoppas bara att jag blir klar till ikväll så man kan gå ut. 
Och idag är det ju morsdag! hihi grattis mamma! ♥

Nä, på riktigt nu skall jag vara helt seriös och göra so:n! SMSA!!



» Lina

Härligt Elin!:) Jag har också gjort SO:n idag..aptråkigt!

2010-05-30 // 20:11:30

Oguveya a jociroka uyugerew uqusinatig eceg ululijoroy ugewolohe zi oteya!!

2012-10-16 // 14:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback