Sailing on summer breeze And skipping over the ocean like a stone

Sun is in the air!
Verkligen vi har 30grader i solen, dock kommer det små vindar men härligt som fan, stekte ute typ hela dagen idag, TOPPEN! 
På so:n satt jag ute typ en timme och jag har redan fått märken från shortsen och linnet. Galet vad varmt det var, nästan så man fick solsting.
Haha vi skulle ta skolkort idag med klassen, alltså det roligare modellen. Tanken var att tjejerna skulle vara ''slampiga'' och killarna skulle vara ''töntar'' tror fasen vi lyckades riktigt bra!
Haha jag hade avklippta tights med hål i som går till låren och mini jeansshorts ovanpå och linne med världens uringning, hah snacka om att alla tjejer typ var halvnakna i slutet av dagen. HAHa trodde aldrig jag skulle säga det här. men skoldagen har varit riktigt kul. Och jag tror fasen att jag kommer sakna 9b!!
Haha jenny va en liten papparazzi(?) hon hade nämligen med sig kameran och tog en massa kort så hon får väl skicka dom sen.
Nu ska jag käka middag, tidigt tänkte jag så jag kan lägga mig ute och schteeeka och dricka blue keld! YEAH!!!  någon som är på!?

KÖSS!!


Självklart hänger jag på gumman! :)

2010-05-19 // 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback