MY SWEET SIXTEEN

som rubriken lyder, my sweet sixteen, idag blir man ju 16 vårar.
Och jag hoppas verkligen att jag får en bil.. annars.. börjar jag gråta!
Näe, verkligen inte. Haha bakis på sin födelsedag.. wihoo!
Näe, men till att överdriva, men fasen, gårdagen var skitkul, jag var med josefine, ida och conny. Först så spelade vi kubb vid vattnet drack vin och fruktsoda, rökte, pratade det var mycket mysigt. Sen kom josefines bror för att skjutsa oss vidare till någon fest hos jocke/jockes granne. haha en aning äldre människor men det funkade alla var packade och nöjda.
Där vid tolv for dom lite äldre vidare till krogen och vi andra stannade och spelade kort, halsade öl, levde livet helt enkelt!
Där vid halv tre var det dax att dra sig hemmåt, haha det tog ett tag med jag kom mig hem iallafall.
Jag hann aldrig tacka men det var verkligen super! så.. tack!♥
Haha jag sa en aning för mycket tror jag!
MEEn, mamma kom och väckte mig vid typ nio haha jag vet inte ens hur jag tog mig upp.
Jag har iallafall fått: refill till mobilen, 3 linnen, leggins, ögonskuggor, 2 kajalpennor, mascara, cocos olja, och lite småskit!
men tack iallafall!
Jag tycker att nästa helg ska bli lika kul som den här! är någon på!?:D

Nu kom emelie och samuel!
tjing!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback