Last train to awesometown

back on track!
usel uppdatering på typ 2 veckor men den bjuder jag på.
Är som sagt back on track igen!
Livet rullar på, gott som ont!
På tre röda ska jag lägga mig och se oc tror jag, som jag har gjort hela helgen! haha
I fredags, valborgs, var jag och grilla med cirka 20-25 pers till det var hur trevligt som helst. och i lördags, igår då, var jag med jenny och mathilda vi pratade och så, som vanligt egentligen, inte mycket har hänt.
menmen det kommer väll säkert! 
Kikar runt på youtube litegrann just nu, har hittat en video på en grym frisyr så blir väll att prova den, en sotning har jag också hittat.
Vilket påminner mig om att jag önskar mig en ny svart ögonskugga när jag fyller år, min är typ så gott som slut.

Ska uppdatera oftare och säga egentligen mycket mer!
pusshej♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback