It's a heartache Love him till your arms break

Vad gör man egentligen hemma hela dagarna? Sover, haha do? jag har typ sovit hela dagenck klockan bara är 11.20 men endå, jag känner mig helt utvilad, ska sätta mig ute i solen och försöka plugga på son, omprov imorgon i ekonomi någonting, Gash.. jag blir så sur, detta är så typiskt mig jag pluggar dagen innan och får alldes för lite tid på mig att lära mig och allt blir bara pannkaka.

Har iallafall plockat ihop lite i mitt rum och försökt äta, min hals var inte pigg på det alltså, strejkade med andra ord.
Är det bara jag eller är det grymt jobbigt att ha mycket smycken, alltså jag menar att hålla ordning på allt, typ halsbanden tjorvar ihop sig typ direkt och örhängen lever ett eget liv,
Så jag har spenderat närmare 50 minuter åt att trassla ut allting men tror ni jag lyckas.. eh.. näe! inte mycket!
men nú strax ska jag gå ut med hundarna och möta upp jenny för att gå ut och gå litegrann, hon har lunch så, vi ska prata lite.
Men nu ska jag klä mig sen bege mig utåt i solen! mjaou!
kyss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback