Dream as if you'll live forever, live as you'll die today

Hejhopp! Sitter här och ska strax fara ''ut''. Sen vid halv sex ska jag fara och äta middag med mathilda sen ska vi nog fara till ursviken till jenny.
Idag har jag varit på stan, hittade två linnen, ett blått och ett grått. En liten morsdagspresent till mama och lite småskit!
Gårdagen blev spenderad med ungefär 20 pers, haha inga namn drar vi upp för jag vet inte ens alla, eller jo, eller nä, men iallafall så var det ytterst trevligt. eller jag hade då kul iallafall! HAHA
Jag badade med kim och camilla, dom var en aning knäppare än mig och for ut och simmade! fyochfan!
Menmen, trevligt var det!
kom väl hem vid typ ett. Nästan exakt. Somnade vid tre och nu sitter jag här!
hihi men nu ska jag fara, kysshej♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback