A good friend will bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying: Damn, we fucked up!

facebook, hihi!↑

Sitter nu på extrasvenskan och inte jobbar, jag har ingenting att jobba med så det kan bli en aning svårt.
Och vad fan är det med telias abonemang eller vad fan det nu är. Jobbigt är det iallafall, jag kunde inte skicka sms igårkväll typ vid elva tills nu, och det suger verkligen imorse hade jag 24sms när jag vaknade. Och typ ångest när man inte kan svara på dom ens.
Men iallafall, jag mår allmänt illa idag, vete fan. eller jo jag vet, men jag borde inte känna så här! eller är det så man känner?! 
det är ytterst frustrerande iallafall. När man inget kan göra något åt.
Nu skall jag fortsätta ''jobba'' men vi höres.
ska försöka stanna på skolan idag, heeela dagen. Om jag orkar.
puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback