''Vi som gillar när andra får skäll när det är man själv som har gjort något''

HAHA tillåt mig att skratta, detta är en grej som jag och jenny alltid gör, alla lärare blandra ihop mig jenny, alltid när jag gör något får jenny skiten för det. Speciellt av kicki.
Jag: ''blåser bubblor''
Kicki: Jenny, sluta!
Jenny: Men.. det är inte jag.
Jag: ''blåser ännumer bubblor'' och fnissar
Kicki: Jenny, ska du spotta ut tuggummit eller?
Jenny: Men vadfan det är inte jag.
Jag: blåser bubblor.
Kicki: kommer med sopkorgen till jenny
Jenny: Men jag har inte ens ett tuggummi i käften.
Jag: fniss fniss
Kicki går ut ur klassrummet
Och jag typ bryter ihop i skratt. HAHA




Haha, de är riktigt kul :D

& Sant! Haha

2010-03-30 // 15:01:56

SV; Haha, Jaa :-D

Men gud.. När jag hade snus på syslöjden! :D

-Har du snus?!

-Nää?!

-Är de tuggumii? =)

-jaa :]

Ågud, människan är ju fan blåst! :D

2010-03-30 // 16:26:55

SV; Haha, ja! Hon är blåögd, heter de så? =P

Jepps. De har jag, men den härgången stannar den länge...host!

2010-03-30 // 20:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback