seven things you didn't know about me

Ja, nu kommer det efterlängtande .. ehm.. grejjen.
Jenny hade ju utmanat mig i något. haha för typ en vecka sen.
menmen.. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. tror jag man brukar säga.
Så nu ska jag komma på 7 saker ni inte visste om mig.

1. Jag vill flytta.
2. Jag älskar att se film i sällskap med någon. (eller vem gör inte det?)
3. Jag vill UTOMLANDS!!!!!!!!!!
4. Jag gillar någon..
5. Jag slår alltid vad med mig själv.
6. Jag vill bli modejournalist och stylist.
7. jag älskar. ÄLSKARÄLSKAR smycken.'

 

Nu tror jag att jag ska utmana typ 7stycken.. men.. jag orkar inte. jag är väldarnst lat vänner.

nu ska jag se klart bröllopsfotografen. kysshej♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback