I need you in my life!!

Fasen vad det ska blåsa. Man blåser ju bort.
Frisyren stannar ju inte heller på plats, inte för att jag hade någon idag för övrigt, jag körde på en slarvig ponytail today.
Jag sitter vid matbordet och lyssnar på Jason Derulos nya album, det var någon som tipsade mig om den, ja, vad ska jag säga? helt okej må jag säga.
Idag tog jag fram min kappa som jag köpte på cubus för typ tuseeeen år sen, jag har gått runt med tjock jävla puffjacka så det kändes helt onaturligt litet med den tunna jackan. Det var bara lite kallt i den, eller ja, ganska mycket. men jag överlevde. Wihoo 
Arbetsvecka nu, onsdag, torsdag och fredag. Jag gråter.. eller näe. men man skulle kunna tro. Som gädde på moset så har vi matte alla dagar, dock med lite paus för bakning, badning osv. Men matte. Inse tragiska livet jag har för tillfället. 
Mitt rum går ganska bra också, ska måla listerna efter middagen. Sen ett till varv imorgon. Sen efter det blir deet att duscha sen se Grey's Anatomi. som jag har väntat alltså. Yeah! 
Och igår var ju desperate housewife. Galet vad jag var spänd. Desperate anatomi & Grey's housewifes in my heart! (haha märkte ni felet?) haha riktigt roligt. ellerhur?
Jag har blivit så riktigt duktigt nu alltså. jag har tillochmed satt upp min egna lampa i mitt rum, haha jag är duktig som sagt.
Jag är på topphumör idag föresten.
Och på måndag alltså om 5 dagar blir det ikea med min syster och hennes boii.


Nä, back to buisness. haha eller hur de nu va, va! ;) 
kyss och kram och klapp i stjärten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback