Ono cup of teeeee♥

Har nyss käkat middag, pommes och grillad kyckling. Mums.
Och gått en sväng med hundarna.
Nu Ska jag städa meine rum och göra så att det iallafall går vara i för om ett tag kommer jenny och mathilda. Då blir det film och snack. like always♥
Vi ska se twilight sagan. jag vet inte vad det heter riktigt men när både twilight och new moon är ihop satta och bla bla bla.
Ja, men det blir säkert ytterst trevligt.

Och så fick jag en kusin igår. Troligtvis en William. Grattis till mig för jag tycker verkligen att mitt kusinförråd borde ökas har nu bara 3 stycken. Dock dom tre bästa men endå♥

Damn.. vet ni vad? bli inte förvånade! DET SNÖAR!!
jag vill fucking trycka upp snön på den som har beställt det här vädret. Jag förstår folk som åker snowboard och sån shiet. Men nu får det fan vara nog. Tack och hej.Leverpastej säger jag bara. 

Hihi jag och jenny spårade liiiitegrann!
Eller ja, säg någongång vi inte gör det.

Skämt och sido. hoho

Blev en lugn start på helgen, med en kopp te och en mycket bra bok.



Vad ska jag säga? stor i käften?! haha puss♥

Nu ska jag ta tummen ur röven och städa mitt rum.
kyssar♥

hihi kände att många hjärtan delades ut idag.
Jag är så generös.


Justeja, imorgon blir det en liten tripp till lycksele, Blir att träffa lite vänner.

pusshej



De kallas å bjuda på sej själv, sometimes ;)

Jag gillar våran.. lilla.. spårning ;P

2010-03-19 // 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback