Send them your heart so they'll know that someone cares

Nu är jag vaken och klädd och beredd för extrem home makeover. eller haha gjorde det mesta igår, nu är det bara lite smågrejer kvar i rummet.
AWESOME!
Jag ska tillexempel damsuga, ställa i ordning lite grejer. sen är det väll som klart.
sen efter middagen ska jag vara med mathilda och jenny. känns bra. eller egentligen orkar jag inte vara med någon. men vadfan vi har lov så här ska det festas folk.

Jag har läst på några bloggar.. jag blir så jävla förbannad.. ehee näe. inte mycket. det är bara skrattretande!haha

Nu ska jag äta lunch sen blir det att fixa i rummet, sen baka något till ikväll sen duscha. Sen middag sen är jag som redo för en bra kväll.

kysshej♥



Jag har inte varit med någon på hela lovet, förutom igår då. MEn jag saknar dej, :)

2010-03-09 // 15:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback