remember me, i was you friend when you were singel

Är fruktansvärt irriterad på en massa jävla folk just nu.
Jag blir galen. Jag saknar,glömmer,hatar..
bajs.
Det är galet. Det här är galet.
Galet. Galet. Galet.
Jag är Galen. MAJU!


Nu ska jag duscha, imorgon ska jag FESTA!!
Psst..
Inte alls.
Imorgon ska jag vara med bästa jenny och mathilda, vi ska låna magnus lägenhet så vi ska laga mat. med det menar jag elda upp huset. hihi näe.
Sen ska vi äta gott, dricka gott. hihi. sova gott. Amen ni fattar vad jag menar. 
Se film, ha en riktigt mysig tjejkväll med en massa snack, inte skitsnack dock.
Hahahahaha vem försökte jag lura?!
Skitsnack förekommer ca 90% av allt jag säger.
precis.. SKITSNACK där med!
osvosv.


kysshej♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback