On my way to lycksele..

Jahapp, så var man på flykt igen. Sitter i bilen på väg till lycksele.
En aning trång med tanke på att vi tog pickupen så jag sitter som en packad sill.. eller ja till att ta i. men ni fattar.
Jag kommer få träsmak i skitan snart.
Blir att träffa lite vänner, och fan vad svårt det var att skriva i en guppande bil,
Hihi nä nu ska jag läsa min bok och försöka sova lite, var vaken till typ 02 igår och vaknade 07.30 för att hinna duscha.
Jaja, pusshej


Kate Cann - Djupt vatten. Så sjukt bra bok. Läs första ''dyk i''. Ni kommer bli helsålda i swear.
 


Lever du? :] har inte hört av dg på jäääääte länge :( och jag far till Thailand om 10 dagar och kommer hem den 15 april hur länge har du tänkt undvika mig gumman? ;) <3

2010-03-20 // 18:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback