My life would suck whitout you

Jag blir galet, galen på att jag inte har några pengar. Men!! Lyssna här.
På lördag är det den 20:de och det betyder bara ett ord. MÅNADSPENG!!
fast det är helg då så på fredag.. MÅNADSPENG!!
Men jag ska nog itne glädja mig för mycket. för jag har lånat 800kr av mami & papi. Så där rök nog hela min månadspeng. förutom 250kr. Men dom går till en jacka. bajsarne!!!!!
Men jag SKA på bio någongång också. det ordnar sig.
Jag behöver alots med grejer.
Jag måste nog ta ett lån på swedbank. haha om det nu ska vara så illa. Med swedbank så menar jag mami! 
Jag behöver.. eller behöver och behöver men jag ska. ha ett perhaps två par skor. 


Jag klarar mig med icke äkta förstår ni. Eller ja, skulle absolut inte skada med äkta. men ja.
jag överlever nog.
Röda vill jag ha, men Rosa vill jag också ha. Så vi får se hur det blir. 
Men det är massor med grejer jag behöver. typ bara småsaker. Men typ hårsprey, nivea bodylotion, bikini, väska, tröja/or, scraapbook till svenskan. en påmining till mig själv. en sån måste jag ha!!. ja men åh.. man blir bokstavligt talat GALEN utan pengar. 
Så fattigt till månaden april, då ska jag lägga undan 500kr, så den månaden är jag också fattig. Och jag fyller år den 23:dje maj så den månaden ska jag också lägga undan pengar så det är först i maj jag kan börja handla grejer. 
Ja, ni förstår mig. JAG ÄR FATTIG AT THE MOMENT!! Och typ ett år frammåt...

Nu, ska jag lägga mig framför tvn och dega. som jag för övrigt har gjort hela dagen endå.
kysshej♥ 
  



Hoppas du kommer imorgon på So;n För annars då jävlar! Haha, skojja, men hoppas du kommer!

2010-03-16 // 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback