Love made me fly, now i just cry.

hej vänner och alla som jag känner!
Idag är det torsdag. ja, som alla redan vet eller som pappa skulle ha sagt torsdag heeeeeeela dagen!
Jag vill ha helg, men som tur är det bara slappt imorgon på skolan. Matte från 08.20 till ungefär 10 sen blir det film och fika, sen lunch sen se klart filmen sen slutar vi.
Sen efter middagen ska jag vara med jenny tror jag. jag vill inte vara hemma, jag är less. jag vill bort.
Jag vill att mina syskon ska växa upp. jag vill att alla ska växa upp. sluta vara omogna. det är väldigt omoget att vara omogen vet ni.
Åhh.. just nu väntar jag på mamma & pappa, bara så att alla vet så har jag världens.. VÄRLDENS bästa föräldrar.. bara så ni vet tänkte jag!

Jag måste egentligen göra klart svenskan ''boken om mig'' det suger lite grann.
Nä, nu ska jag hitta på något.

pusshej♥

Jenny sitter säkert hemma nu och dricker oboe och läser kallejanka!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback