Jag ska måla hela världen lilla mamma

Jahaja, då var det sista dagen som brunett då. Haha.
Snart blir det färgning så det ryker om det.
Troligtvis lägger jag upp lite bilder senare.
Haha är ni lika spända som jag?
Haha jag tror jag har köpt tre hårfärgsförpackningar.
HAHA ifall det failar. Är det bra att ha en extra till hands.
Men det jag är rädd för är att håret slits och bli förstört av färgning.
Men vi får väll se hur det blir. Och så måste jag Sola snart. Måste skaffa mig en solarbuddie ingen av mina vänner tycker typ om att sola. Mamma är å andra sidan en solnarkoman. Hon solar, solar och solar. Hon är typ svart. Fast nu har hon inte solat på länge pga hennes sjukdom.
Men aja,
Nu ska jag klä mig, borsta gaddarna sen bege mig till ica och köpa lite grejer till middagen.
Så att jag kan börja färga håret snart. För efter middagen kommer jag säkert baka, biskvier står på menyn.
Nä, kysshej♥

Först blir det att bleka håret.

Sedan att färga rött.
Tror ni att det blir bra? :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback