it's time to lend a hand to life The greatest gift of all

We are the world
We are the children
We are the ones who make a brighter day
So let's start giving

Jag älskar den We Are The World 25 For Haiti  låten, får aldrig nog av den alltså.

Nu ska jag fara till jenny, eller ja, snart.
Haha jag farmor har nog ringt minst 5 gånger och och grattat pappa.. lite kul faktist.
Snart ska jag som sagt till jenny, känns lite dumt att lämna pappa på hans födelsedag. men han vill inte ens bli grattad så nu får han som han vill då. haha
jag känner mig mycket gladare nu än i morse. haha
Jag jenny & mathilda ska nog se film, prata bajs, gå ut och gå, och lite sånt som vi brukar.

nä, nu rullar det vidare!
kysshej♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback