Ikeaaa

Godnatt sunshines.
Nu blir det sängen för mig, har nyss ätit en varm macka med emelie och samuel, rätt så trevligt må jag säga. 
Så nu ska jag vila magen framför tvn med en film.. snabba cash förmodligen.
Någon som sett den? Är den bra?
Imorgon.. eller snarare om 13timmar är jag nog på ikea.
sitter nog i bilen på väg dit kl 07.00.. väckaren står iaf på 05.32 (angående det ojämna nummret så klarar jag inte av att ha jämna nummer på väckarklockan måste vara ojämt. haha)
Då i bilen blir det laddning med vitamin wells och yoghurt.. eller snarare ''mellis'' heter dom nog. nivet med små godisbitar i locket. haha som man alltid åt när man var liten men ibland kan det vara nyttigt att vara 7år igen.
Efter ikea blir det candyworld, skopunkten och säkert någon mer stans. hehe
Nä, nu ska jag sovaaaaa.
sleep tight♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback