if I said that we could turn it back, right back to the start would you take the chance and make the change?!

Well I tried but I had to draw the line
And still this question keeps on spinning in my mind


Nu är jag klar med målningen för listerna, jag klarade mig utan en fläck.. trodde jag. tills jag såg mig i spegeln jag var typ helt **A** i ansiktet. Haha jag såg helt galen ut. Hur fan kunde jag få färg i ansiktet? Jasi, dagens funerare! sug på den ett tag ni!
kollar på Ikea vad jag ska köpa är nog uppe i 1500kr nu. måste sätta stopp nu, det är ju inte så att jag skiter pengar. 
haha jag vart snål!  
Ska gå och duscha sen ladda framför tvn med popcorn inte cheeseballs jennsan! haha
I helgen blir det gamla filmer maraton med jenny och mathilda, men det är bara så att mathilda vet inte om det än. haha
Och på tisdag ska jag bjuda hit jenny och mathilda för en filmkväll. VILL NI KOMMA FÖRESTEN?! haha
Vi är ju som sagt lediga heeeeela veckan, för vi har sportlov. haha happyface.
Nä, mot duschen!

Damn, jag kände just lukten av snus. vad fasen kan det bero på? kanske att jag har en prilla under läppen eller vad?! Där har ni också en funderare folket! Tänk så att hjärnan knakar männskor!!

ha det bra♥



Man är alltid så snål när det gäller en själv, fast att man borde unna sig...



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-03-03 // 22:30:27

Kvinna, jag vill komma! :D

Du borde sluta snusa, jag kommer tvinga dej!

Jag har en plan på G dude!

2010-03-04 // 14:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback