I love you more than words can say

Orkar egentligen inte blogga, vill bara lägga mig och sova.
Men så kul ska vi inte ha.
Har nyss sett klart new moon. har fasiken glömt hur bra den var.
Men aja, kom hem vid nio från lycksele.
När vi kom till lycksele vid ehm.. typ 11 - 12 så satt vi och pratade ett tag sen for vi på dollars..
 haha wihoo. hittade för övrigt typ ingenting. sen kom vi hem sen åt vi middag vid typ 15 sen blev det fika,
 Rickard fyllde nämligen år 15år.
haha kändes som att han nyss sprang i blöjor..
haha, Sen satt jag och Sara och pratade till typ 19, ytterst trevligt. 
Sen blev det att fara hem.
haha så har min dag sett ut i princip.
och imorgon blir det att färga håret, haha yeah. jag peppar men jag börjar ångra mig.
ska jag verkligen ha den färgen. och typ så. Aja,
Vi får se. Ni får se.
haha nu ska jag prata klart med min vän jenny.
Sen SOVA! hihi
kyssåhej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback