I had the time of my life.

♥Godmorgon solstrålar!
Solen skiner, så jag tog mig an och tog fram solbrillorna och gick en promenad med hundarna i vårsolen. ja, ja kallar det vårsolen för att det är för fan mars och man SKA kalla det vår nu. Så... vår. eller våren är på väg iaf. om solen bara tar i så att all snö försvinner.Då blir jag glad. Förra året var det snö på min födelsedag, 23maj. Ja, galeeeeet! 
Men iallafall. Efter en promenad med hundarna blev det lite bus på gården. 
 
Kolla bilden. bajsdålig kvalite, men det får duga. (hon tog just sats för att hämta bollen)

Hundtröjan↑ är designad av dog stylde design.

Kunde inte låta bli att klä henne med en charmig scarf.

Nu ska jag ta mig i kragen och städa mitt rum. Sen blir det säkert att ställa sig i köket och göra något gött.
Haha.

time of my life - dirty dancing♥

pusshej♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback