I don't believe that anybody feels the way i feel about you know!

Så var det vardag igen och skolan har kommit, eller jag förväntade mig inget annat.
 Dagen har iallafall gått bra, eller relativt bra,
jag for hem efter lunchen.

Vi tapetserade igår i mitt rum. awesome.
nu är det klart.
bara att vänta tills den 20:de då vi far till ikea.
eller någongång där ikring.
sen när jag har gjort allt klart kommer bilder människor. 
 
Nu ska jag se klart filmen jag började att se för ett tag sen. 
Sen ska jag soooova. jag somnade nog vid 1 igårnatt. skulle upp kvart i 7. det blev en aning jobbigt.  
Men bajs, så var det ju friluftsdag imorgon.. typ promenad hela dagen.
 HEJ FÖRFRUSNA FÖTTER!
Nä, back to the bed.
Sya!♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback