Hey, boy, you know you drive me crazy

Jag har gjort ett riktigt bra köp idag hörreni, en mini bil påse och en strong köpte jag för 600 svenska riksdaler.
Ehe.. ne. men för 600 svenska papperslappar. På so;n har vi börjat med samhälls ekonomi, (eller vad det nu var, något med ekonomi.. iallafall)
Så johannes hade auktion på klubbor och lite smått & gott. Haha vissa köpte en klubba för 1000 svenska papperslappar. haha


Aja, anyway. 
Igår bakade jag som en tok. jag bakade.. citronpaj, snickers, glass, cupcakes åt märta, choclat chip cookies. Och nu har jag gjort en tårta, och två tårtbakelser åt märta. 
Jaja, nu ska jag byta tröja och sen invänta lite folk för att här ska firas. 
kysshej♥ 


JENNYS BABE FÖR ÖVRIGT!!



SV; JAA! :D Jag funderar på om jag jag banne mej ska göra de tidigare =D Eller jag kan ju fara & kollamitt Hba1C Tidigare & se vad de ligger =D



Hah, Min babe! (L)

2010-03-31 // 17:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback