Everyone has their fight

Japps.
Alla har deras kamp.
Thats it.
Känns som att killar tar i med hårdhanskarna, medans flickor sårar med ord.
Eller visst är det så?
Flickor tigger stryk via sitt ordföråd och killar tvärtom. 
Jag känner mig HELT förvirrad just nu. 
Just try to understand?!


Nu ska jag lägga mig och se film, eller har föresten varit med mathilda ikväll, jenny for till burträsk så jag och mathilda såg film/er, vi såg stick it och never back down, och pratade och så. Bara tagit det lungt med andra ord. 
Imorgon blir det en lugn kväll med sanna och några fler. Vet inte 100 vilka som ska komma, men det kommer väll fram förr eller senare. Det blir säkert ytterst trevligt.
Jasi, 
film sen sova. 
puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback