Earth Hour

Nu har jag suttit ute i solen ett tag, så jäkla skönt. jag hade ju nästan glömt bort solen.
Och jag är så FRUKTANSVÄRT less min hårfärg. jag vill ha en ny hårfärg som att våren är här.
Så jag ska klippa mig och färga håret. Känns väldarnst bra. Men något som inte känns bra är att jag har världens VÄRLDENS dåligaste imunförsvar så jag blir sjuk så fort någon petar på mig. ungefär.
Jag blir sjuk hur lätt som helst iallafall.
Så nu har jag missat engelska nationella. Så jag hoppas att man kan göra dom senare. För jag vill inte missa någonting för att jag är sjuk.
Idag är jag väll lite friskare än igår.
Men jag vet inte, eller ja, jag har halsfluss nu och ont i kroppen & huvudet. Men imorgon ska jag på skolan. Thats it. 

I juni ska jag till skåne på bröllop, eller närmare sagt den 3 eller 4 juni. bröloppet är den 6 juni. Så det ska bli kul .Eller ja, jag ser inte framemot ca 18 timmars bilfärd till skåne.
Menmen.
Jag får väll SOVA.
hur nu det brukar gå.
Nä, nu ska jag lägga mig och vila.
kysshej♥

Och nu när jag kommer ihåg det.

Den 27 mars
(tror jag att det var, hihi) är det Earth Hour.. alltså man släcker all el i huset från 20.30 till 21.30.
Så.. alla. ladda med stearin ljus för här ska sparas pengar.. heh om man nu vill se det så.



Pengar, energi

Om man nu vill se det så! ;-)

2010-03-17 // 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback