Boyfriend fit

Jag är uppe i 991kr på H&M nu, tänkte beställa hem lite grejer, men 991kr är nog en aning för mycket + att       alla grejer jag vill ha levereras i mitten på april och maj.
det är allt från, skor till shorts till smycken, bikinis. ja men typ allt möjligt.
Och jag är kär.
Shorts i boyfriens fit, bandeau bikini, ringar, solbrillor.
Men jag är så gott som luspank. Det är fett galet. För att jag ÄLSKAR pengar. haha mitt liv är pengar, jag skulle nog skatta mig överlycklig om jag hade pengar så det räckte till och blev över.
Haha

Ska nog snart bege mig utåt en sväng. Men jag tror att vindarna har vänt för det snöar.
Men.. en liten promenad kan inte skada.
Inte med cigaretten i högsta hugg iallafall.
Skämt och sido. Inga cigaretter här inte. Här kör vi på ren tobak. haha

Nä, ska drägla ett tag till över alla saker jag vill ha, Sen ut en sväng.
kysshej♥


fina som snus♥


Riktigt snygga ringar :)

2010-03-14 // 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback